July 16, 2009

percutian musim sejuk...





Maka tersebutlah kisah, percutian maha best pun berakhir lah kat sini...
Cuti winter sebulan rasa macam secebis garam je (ape aku ckp nie)
tapi senang crite, tunggu sikit punye lama, nak abiskan sikit punye sekejap....

ah, adat ar tue untuk budak2 yang tgh belajar....
tunggu cuti mcm haram, sedar2 dah habis....ape2 pun..
TRIMAS tahap dewa19 untuk anda2 semua...

Budak2 newcastle untuk Winter Trip ngan Winter Gathering yang maha super....
budak fussel, naughton, davis ave, dan sume batch aku lah senang crite...

TRIMAS juga untuk penduduk2 sydney utk hospitality yang cukup mmberangsangkan sewaktu kita bersama2 menyambut TONG09...haha...

TRIMAS untuk pelancong2 dari sydney yang datang ke newcastle sebagai tempat persinggahan. Sempat gak ar aku merasa jadi tour guide... walaupun haram jadah ape yang ade kat newcastle nie...

TRIMAS gak untuk family2 yang menjemput2 rakyat2 somalia kat newcastle nie untuk isi perut2 manusia yang tengah lapar...masakan anda memang tahap pengusaha restoran kat NZ Wangsa Maju.....syabas...

TRIMAS gak untuk Saphenous Band yang sama2 menghabiskan duit kat studio berbau Fanny's dan macam muzium nak runtuh tue...

senang cite, TRIMAS untuk sume orang yang buat winter kali nie super best. Lain kali kalau aku rasa nak travel lagi, boleh aku roger, senang xyah pikir nak tdo mane...tdo umah korang je...bagus...amalkan sikap nie selalu...


Selamat malam newcastle... (belek2 buku, konon nak carik mood nak masuk sem 2)

0 comments:

Post a Comment