June 11, 2009

gigilan newcastle...



Mungkin gambar kat atas nie agak melebih2, hyperbola...tapi tue yang aku dpt gambarkan betapa kebasnya tgn aku masa tgh taip post nie....
air nescafe yang baru aku buat gune full air menggelegak pun, dah mcm nak jd ice-cream...
tension....
so..nie lah masanya kita menanam segala lemak dlm badan...
makan xingat dunia....minum air manis melebih2....nak kasi tenaga tambahan...
siap kalau tido boleh bersemut la tekak aku nie...

Tadi org malaysia call...katanye kat sana tgh panas...
aku plak kat sini tgh sejuk....
nie lah dia kekuasaan Tuhan...mana Dia nak panas ke, sejuk ke, sume boleh jadi....
aku xsabar nak habiskan exam minggu depan...
biar sumenye selesai...aku nak cuti...aku nak rehat...aku nak tido..

Tangan aku dah xtahan..aku terpaksa stop..
glove aku xbeli lagi...
pakai glove "goal keeper" pun jadi ah...
tue je yang ade...
memang nampak lawak...tapi aku tau xde sape nak gelak sebab xde sape tau....(eyh, ye ke?)


salam dingin, newcastle...
selamat malam, Malaysia..
selamat tidur sahabat...

0 comments:

Post a Comment