June 10, 2009

otak semakin beku....

tangan aku menulis lagi....
pukul 2.45 pagi...aku baru balik library...
mane lagi...auchmuty la...
aku tau...dah lambat....
tapi medic memerlukan kita jadi bukan manusia...
aku xtau ape...tp bukan manusia...
lawan hukum alam...orang tido, kite study...
orang main, kita tdo.....orang makan kite main...
(eyh ape aku merepek nie, damn...!)

ape2 pun, slides encik Tony Quail buatkan tumor dlm otakku ini metastasis ke seluruh anggota badan lain...
buat otak aku jd beku - lagi2 winter sudah mari..
kalau ade anugerah "slides paling bosan", xlain xbukan, die lah penerimanye..
haha... tp aku respect skill die paling hebat = transition in between slides...
hahaha...tp xleh salahkan dia...
mungkin die xde class IT masa die belajar dulu...
masa aku duduk kat auchmuty, aku rasa aku mcm ade kat Tokyo...
Hiroshima ke...
Nagasaki ke...
sebab orang jepun mmg berjuta...
meninggal kalau nak kira bilangan diorg... masing2 dress up mcm nak pergi Grammy Award..
(nak g library je pun!!)
haha, tp xpela...hak mereka berpakaian...

hurm...(mata belah kanan aku berketik2)
org kata tandanya org nak masuk minang.. (memandai je aku)
tp xpe ...aku terima je.... kalau tue yg Blair Waldorf nak...
xkan nak tolak... (jgn terkamjat bile tgk kad kawin kitorg nanti)

selamat malam sahabat...
selamat malam newcastle....
selamat siang Canada =)


0 comments:

Post a Comment